(Eko Blato)

Plan i program rada za 2018. god

Br.11-17/68
Blato, 07. prosinca 2017. god.

OPĆINA BLATO
20271 Blato

PLAN I PROGRAM RADA ZA 2018. GOD.
GODIŠNJI PRIHODI I RASHODI EKO-a d.o.o.

Sakupljanje, odvoz i postupanje sa skupljenim  komunalnim otpadom vršiti će se po slijedećem rasporedu:

Od 01. siječnja - 01. srpnja, te od 24. rujna - 31. prosinca 2018. god.

  1. 1. Ponedjeljak: Blato - komplet naselje, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak.
  2. 2. Utorak: Blato - komplet naselje, Potirna, Karbuni, Garma i Nova.
  3. 3. Srijeda: Blato - komplet naselje, Gršćica i Prižba
  4. 4. Četvrtak: Blato - komplet naselje, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak, Naplovac i Žukova.
  5. 5. Petak: Blato - komplet naselje, Karbuni, Potirna, Garma i Nova.
  6. 6. Subota: Blato – središte, Gršćica i Prižba.

Od 1. srpnja do 23. rujna 2018. god.

  1. 1. Ponedjeljak: Blato, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak, Naplovac, Žukova, Prižba i Gršćica.
  2. 2. Utorak: Blato, Prigradica, Kurija, Popovratak, Naplovac, Gršćica, Prižba, Karbuni, Potirna, Garma i Nova.
  3. 3. Srijeda: Blato, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak, Naplovac,Žukova,Prižba i Gršćica.
  4. 4. Četvrtak: Blato, Prigradica, Kurija, Popovratak, Naplovac, Gršćica, Prižba, Karbuni, Potirna, Garma i Nova.
  5. 5. Petak: Blato, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak, Naplovac, Žukova,Prižba i Gršćica.
  6. 6. Subota: Blato, Prigradica, Kurija, Popovratak, Naplovac, Gršćica, Prižba, Karbuni, Potirna, Garma i Nova.
  7. 7. Nedjelja: Blato, Prigradica, Črnja Luka, Kurija, Popovratak, Naplovac,Žukova, Prižba i Gršćica.

Početkom slijedeće godine u suradnji sa Fondom za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost neophodno je izvršiti nabavku 120 vrtnih kompostera za biorazgradivi komunalni otpad; 200 spremnika za miješani komunalni otpad od 80-120 l, te 1000 kom. kartonskih kutija za otpadni papir i karton. Temeljem „Uredbe o gospodarenju komunalnim otpadom“ potrebno je do studenog 2018. god. u vozila za skupljanje i odvoz smeća postaviti čitače, a spremnike za mješani komunalni otpad čipirati radi vođenja evidencije i naplate usluge prikupljanja mješanog komunalnog otpada. Nastavlja se sa izdvojenim skupljanjem otpada (papira, kartona otpadnih mineralnih i jestivih ulja, otpadnih akumulatora i baterija, tekstilne odjeće i obuće, otpadnih lijekova i automobilskih guma). Godišnje se planira izdvojiti oko 100-ak tona navedenog otpada koji se redovito prosljeđuje na daljnju obradu. Također će se temeljem «Odluke o komunalnom redu» jednom mjesečno vršiti skupljanje glomaznog otpada. Prema potrebi će se za vrijeme turističke sezone glomazni otpad skupljati i mimo rasporeda, kako se ne bi narušavao izgled mjesta.  

- Održavanje kontejnera

Redovan popravak starih kontejnera (zamjena dotrajalih kotača, gume i opruge poklopaca i bojanje) vršiti će djelatnici "EKO"-a d.o.o.

  • Uređenje i održavanje javne rasvjete vršiti će električar "EKO-a" d.o.o., a radovi se sastoje od zamjene žarulja, prigušnica, tubularnih stakala, popravak dotrajalih rasvjetnih tijela, postavljanje novih rasvjetnih tijela, polaganje elektro-kabela i održavanje blagdanskog osvjetljenja. U Ul. Br.1. od „Karbona“ do “Dočinja“ potrebno je izvršiti iskop i polaganje novog kabela javne rasvjete, kako bi se stavila u funkciju postojeća rasvjetna tijela. U uvali Lozica i na javnoj plaži na Prižbi postavit će se već naručeni rasvjetni stupovi, a na području mjesta Blata potrebno je nastaviti sa postavljanjem ekološke javne rasvjete u suradnji sa Općinom Blato.
  • Uređenja i održavanja groblja, te obavljanje pogrebnih poslova vršiti će se u skladu sa " Odlukom o groblju".  Potrebno je završiti fuganje kamenog zida na jugoistočnom parkingu ispred groblja, te postaviti nekoliko prigodnih klupa za odmor najpotrebitijima za vrijeme sprovoda. Na “starom groblju” potrebno je pred blagdane "Svih Svetih" i "Uskrs", odnosno prema potrebi pokositi travu, prikupiti i deponirati otpad.

- Uređenje i održavanje otvorenog dijela tržnice i ribarnice za promet na malo vrši se svakodnevno, osim nedjelje kada je ista zatvorena.

- Uređenje i održavanje parkova, trgova, zelenih površina i nasada:

Svakodnevno je potrebno čistiti dijelove zelenih površina od otpadaka u glavnom parku; ex Petkovića zlinje; mali park ispod caffe bara "Marko", žardini do Općine, a ostale površine prema potrebi, a najmanje jedan put tjedno. Održavanje «Gradskog parka»  nakon njegova preuređenja iziskuje pojačani intezitet, a napose se to odnosi na održavanje sadnica i zelenih površina, redovito košenje, kako bi se izbjegao rast korova i štetnih trava.   

Košenje zelenih površina obavlja se 4 puta na godinu, odnosno prema potrebi i to:

- istočni ulaz u Blato do "Buća"

- ex Petkovića zlinje

- mali park ispod caffe bara "Marko"

- žardini oko Općine

- mali parkovi na zapadnoj strani Blata

- mali park kod „Pluće“

- prilazni putevi oko starohrvatskih crkvica

Okopavanje zelenih površina vrši se na zelenim površinama koje to zahtjevaju( arule na parkiralištu, na autobusnoj postaji), a radnja se obavlja 4 puta na godinu.

Zalijevanje zelenih površina i nasada vrši se svakodnevno u ljetnom periodu, a u suradnji sa DVD-om Blato u ljetnom razdoblju se vrši zalijevanje lipa i pranje središta mjesta.  

Cvijetne nasade na glavnom trgu, vrtovima oko zgrade Općine Blato, ispred "Doma zdravlja" i arule na parkiralištu treba tokom cijele godine hortikulturno njegovati. Redovito se održavaju i zelene površine ispred „Doma umirovljenika“.

Također ćemo posjeći uvele grane na palmama oko zgrade Općine Blato.

- Pometanje javno prometnih površina u središnjem dijelu naselja vršiti će se svakog dana, a uz pomoć radnog vozila-čistilice mnogo kvalitetnije će se održavati pločnici na trgu ispred zgrade „Općine Blato“, „Doma umirovljenika“ i „Doma zdravlja“, te cesta u Ul. Br. 1. ispod drvoreda lipa, te tijekom turističke sezone u uvalama Prižba , Gršćica i Prigradica.

- Održavanje kišnih slivnika, taložnica i odvodnih kanala vrši se prema potrebi što zavisi od godišnjeg doba i vremenskih prilika. Generalno čišćenje svih taložnica, slivnika i odvodnih kanala potrebno je obaviti prije jesenskih kiša u listopadu mjesecu. Povremeno čišćenje slivnika sa rešetkama obavljati minimalno jedan put u dva mjeseca.

- Održavanje i obnova drvoreda lipa

U 2018. godini planiramo nasaditi deset sadnica lipa, vršiti odstranjivanje bagrema i uvelih lipa, kao i ostale radnje u skladu s “Odlukom o zaštiti lipa”. Također će se nastaviti s jednoobraznim postavljanjem zaštitnih kolaca oko sadnica lipa.

- Održavanje deponija na “Sitnici”  u 2018. godini vršiti će “EKO” d.o.o. na način da će sa sanitarnim kompaktorom zbijati komunalni otpad i prekrivati inertnim materijalom, kako bi se spriječilo izbijanje požara. U ljetnom razdoblju će se dva puta mjesečno vršiti deratizacija i dezinsekcija deponija. Također će se nadzor nad deponijem ljeti obavljati kroz zajedničko 24-satno dežurstvo.  

- Upravljanje stambenim zgradama odnosno zajedničkim dijelovima i uređajima obavljati će se prema “Zakonu o vlasništvu i drugim stvarnim pravima”. Na temelju prikupljenih sredstava suvlasnici stanova u stambenim zgradama sa izabranim predstavnicima i upraviteljem zgrada dužni su izraditi plan i dinamiku izvođenja radova za 2018. god., radi otklanjanja možebitnih kvarova na zajedničkim uređajima, te adaptiranje zajedničkih dijelova zgrade. Potrebno je nastaviti sa spajanjem kanalizacijskih cijevi zgrade na sustav javne odvodnje.

- Za vrijeme održavanja kulturne manifestacije “Blatskog ljeta” naši će djelatnici redovito vršiti čišćenje, prikupljanje, odvoz i deponiranje otpada s “Plokate” i ostalih javnih površina na kojem se bude održavao prigodni program. Sa strojem za pranje podnih površina naši će djelatnici nakon održanih koncerata izvršiti pranje “Plokate”.  

- Redovno održavanje horizontalne signalizacije vršiti će naši djelatnici prema potrebama Općine Blato. Okomitu signalizaciju obavljati će naši djelatnici prema potrebi, a što uključuje postavljanje i održavanje znakova, pješačkih stupića i smeđe signalizacije za potrebe Turističke zajednice.    

- Održavanje oglasnih ploča vrše pometači svakodnevno prilikom pometanja javno prometnih površina prema potrebi.

- Postavljanje i održavanje pločica sa brojevima ulica vršiti će naši djelatnici. U tom smislu potrebno je nastaviti sa započetom podjelom pločica sa kućnim brojevima za stambene zgrade po uvalama, a sve prema potvrdi katastra.

- U pripremi turističke sezone izvršiti će se uređenje plaža u Prigradici,Prižbi i Zaglavu; košenje uz glavnu prometnicu od Gršćice do Vinačca; uređenje sportskog igrališta u Prigradici i odbojkaškog terena na Prižbi; pregled i popravak pješačkih i biciklističkih tabli, a tijekom ljeta će se svakodnevno čistiti plaže u Prigradici i Prižbi, te redovito dočekivati katamaran od 01.lipnja - 01.listopada dva puta dnevno. Postavljanje i uklanjanje plutače za plažu na Prižbi, Prigradici i Gršćici kao i postavljanje i uklanjanje svlačionica na plažama na Prižbi i u Prigradici vrši se pred i nakon turističke sezone.                                                                 

  - U slijedećoj godini očekujemo daljnje povećanje posla u svezi čišćenja poslovnih prostora i apartamana, te hortikulturno održavanje okućnica.

  - Nastavlja se sa održavanjem nogometnog igrališta BŠK «Zmaja» na način da će plaću dvoje djelatnika financirati zajednički Eko d.o.o., Radež d.d. i Općina Blato.

P R I H O D I

A. VLASTITI PRIHODI  2017.  2018.
1. ODVOZ SMEĆA  1.250.000,00  1.250.000,00
2. IZDVOJENO SKUPLJANJE SMEĆA  41.000,00  61.000,00
3. POGREBNE USLUGE  70.000,00  75.000,00
4. KORIŠTENJE TRŽNICE  34.000,00  30.000,00
5. ODRŽAVANJE ZGRADA  25.000,00  16.000,00
6. KORIŠTENJE DEPONIJA  54.000,00  54.000,00
7. GROBNA NAKNADA  137.000,00  167.000,00
8. NAKNADA ZA PRIVEZ KATAMARANA 10.000,00 10.000,00
9.PRIHODI PO INVESTICIJAMA 2.497.573,00 2.500.000,00
10. ČIŠĆENJE POSLOVNIH PROSTORA
I ODRŽAVANJE OKUĆNICA
54.000,00 85.000,00
12. HORTIKULT.ODRŽ.KRAJOBRAZA
„DOMA UMIROVLJENIKA“
36.000,00 36.000,00
13. USLUGA NAPLATE PARKIRANJA 37.000,00 46.000,00
14. OSTALI PRIHODI 40.000,00 20.000,00
B. PRIHODI IZ OPĆINSKOG PRORAČUNA 1.200.000,00 1.200.000,00
SVEUKUPNI PRIHODI 5.494.000,00 5.550.000,00

R A S H O D I  2017. 2018. 
PLAĆE SA OBVEZAMA: 1.990.000,00 2.003.000,00
PREVENTIVNO PRSKANJA LIPA 1.000,00  1.000,00 
NAKNADA ČLANOVIMA NADZ. ODBORA 24.000,00  24.000,00 
AMORTIZACIJA OSNOVNIH SREDSTAVA 131.000,00  151.000,00 
AMORTIZACIJA PO INVESTICIJAMA 2.526.000,00  2.500.000,00 
UTROŠAK GORIVA 130.000,00  157.000,00 
ODRŽAVANJE KONTEJNERA 10.000,00  30.000,00 
HORTIKULTURNI ZAHVATI 35.000,00 35.000,00
TROŠKOVI ODRŽAVANJA GROBLJA 15.000,00 15.000,00
TROŠKOVI ODRŽAVANJA TRŽNICE 5.000,00 5.000,00
ODRŽAVANJE DEPONIJA 10.000,00 10.000,00
ELEKTROMATERIJAL 25.000,00 20.000,00
OKOMITA SIGNALIZACIJA 5.000,00 5.000,00
VODORAVNA SIGNALIZACIJA 7.000,00 7.000,00
ODRŽAVANJE RAČUNALA I WEB STRANICE 20.000,00 30.000,00
UREDSKI MATERIJAL 9.000,00 9.000,00
USLUGE HT,HP,FINA,PBZ 43.000,00 46.000,00
PUTNI TROŠKOVI, DNEVNICE 6.000,00 6.000,00
ODRŽAVANJE VOZNOG PARKA 20.000,00 20.000,00
NAJAM AUTO-KOŠARE 4.000,00 4.000,00
ODRŽAVANJE KLUPA 4.000,00 4.000,00
HTZ-OPREMA 25.000,00 20.000,00
SITAN INVENTAR 5.000,00 3.000,00
STRUČNA LITERATURA,NATJEČAJI,OGLASI 2.000,00 2.000,00
BOŽIĆNICA, REGRES, NAGRADE 103.000,00 110.000,00
BLAGDANSKA DEKORACIJA 10.000,00 9.000,00
REPREZENTACIJA 5.000,00 9.000,00
PRIJEVOZNE USLUGE 46.000,00 46.000,00
TROŠKOVI EL. ENERGIJE 13.000,00 12.000,00
TROŠKOVI VODE 27.000,00 25.000,00
OSIGURANJA 15.000,00 30.000,00
DERATIZACIJA,DEZINSEKCIJA 48.000,00 48.000,00
KAMATE PO LEASINGU 3.000,00 3.000,00
NAJAM HALE ZA PREŠANJE 9.000,00 9.500,00
TRANSPORTIRANJE IZDVOJENOG OTPADA 18.000,00 18.000,00
DOPRINOS ZA ŠUME 1.500,00 1.500,00
TROŠKOVI NA UREĐENJU SKLADIŠTA 2.000,00 2.000,00
ZAŠTINA CIJEPLJENJA 1.000,00 1.000,00
TROŠKOVI OVRHE 2.000,00 2.000,00
CESTARINA, TEH. PREGLED VOZILA 25.000,00 20.000,00
ČIŠĆENJE UREDA 4.500,00 4.000,00
USLUGE RADA GRAĐEV.STROJEVIMA 34.000,00 30.000,00
GRAĐEVINSKI MATERIJAL ZA PLAŽE 24.000,00 22.000,00
TROŠKOVI NAPLATE PARKINGA 20.000,00 20.000,00
HRVATSKA GOSPODARSKA KOMORA 1.000,00 1.000,00
OSTALI TROŠKOVI I POMOĆNI MATERIJAL 30.000,00 20.000,00
SVEUKUPNI RASHODI 5.494.000,00 5.550.000,00

Direktor:
Marino Sardelić dr.vet.med